那些年,我們一起追的女孩

10 November 2011

Finished my stuff and joined for a meeting in the late noon; probably the only meeting that I have spoken most all this while…hahaha! I’m usually mute during meetings because I might say the wrong stuff, but this time round because it’s something that I understand, I was explaining and giving comments as well (:

Left from the meeting venue and went to get tickets for my long-awaited 那些年,我們一起追的女孩 aka You Are The Apple Of My Eye! 😀 😀 😀

Was slightly disappointed when we almost gotta postpone it because I had been whining since I’m back that I wanna watch that! In fact I was already so prior my trip! Haha!

Off to Chinatown for dinner at DeliVege! (:
It’s my first time there even though I pass by it every day when I was working in Chinatown!

Ordered one western – chicken set and a Japanese fish bento to share and surprisingly, they taste real good!!! I said surprisingly because to be honest, I’m not a fan of vegetarian food and this is the first time I find vegetarian food nice! Hahaha!

Movie time!!! 😀

Totally love this movie and I bet no one will not like it because it definitely brings back so much fond memories of the school days! I seriously miss my class chairperson days and miss shouting, “Class stand!” or “起立!” after watching! LOL!

This film is really my ideal kind because it belongs to the romance genre, yet it’s real funny; you’re able to relate to it, and also it has a sad ending~ Seriously love it! But maybe there are a bit too many erm … lewd scenes -.-“

I don’t know if that is exaggerated or what, but I just kept shaking my head at the rate guys actually think about or even practise those “self-satisfaction“. Makes me wonder if the rate of guys masturbating (or at least think about it) is correspondent to the rate they breathe…Zzzzzz. Kinda disgusted by it actually.

Well anyhow, it’s still a film added to my favourite movies list and I am even considering watching it a second time! Haha!

(via rememberdecember.tumblr)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s